petak, 1. veljače 2013.

Jorgovan i lavanda

Ove dvije kutije su zapravo ljubičaste, iako na fotografijama izgledaju kao da su plave. Naručena mi je jedna kutija i zatraženo je da bude veća i da bude s motivom lavande. Kad sam je krenula raditi, za oko mi je zapeo ovaj predivan jorgovan i nisam mu mogla odoljeti. Onda ipak napravih i jednu s lavandom, ali na puno manjoj kutijici. Eto, kako se ja držim naručiteljevih želja... Obje su napravljene s dvokomponentnim lakom (koji se na fotografijama slabo vidi) i sa zlatnim prahom. Što li će reći moja naručiteljica?

Broj komentara: 8:

  1. Da, Tatjana mi je uzela riječi. Kutije su predivne! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepe su i krakel se sasvim dobro vidi, savršeno je ispao, ja sam zadivljena!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema šta da kaže, osim PRELEPO JE ili nešto u tom stilu... Nisi pogrešila sa ovim jorgovanom, jako je lep, a i uklapa se sa lavandom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao divno je :D zaista je ispalo genijalno :) svaka cast :)
    Marija
    afroditacreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da će naručiteljica zgrabiti obje, prelijepe svaka na svoj način:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Unas cajas con lavanda preciosas.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  7. Preciosas me encantan todos los trabajos que he visto, un blog muy bonito,bs.

    OdgovoriIzbriši