ponedjeljak, 13. svibnja 2013.

Posljednji post?

Ovaj blog počela sam pisati 12. studenog 2009. godine i prvi put sam se javila postom koji se zvao Prvi post. Mislim da je red da onda i zadnji nosi naslov Posljednji post. Jednostavno mislim da sam totalno ispraznila baterije. Ako budem osjetila potrebu da baš nešto važno pokažem, učinit ću to na facebooku. Blog neću ugasiti i u naslovu sam stavila upitnik, jer ću se možda jednom opet željeti "kaoigrati"... Puno pozdrava šalje vam Jasna

Broj komentara: 13:

  1. Jasna, molim te! Šta to pričaš?

    Svako poželi pauzu, odmor, svakome se to desi da, što kažeš, isprazni baterije, ali to nije razlog da se blog ugasi. Razmisli još malo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Prazne baterije se stave na punjenje :) Ako imaš potrebu da se odmoriš od bloga nije ništa neobično, mnogi to rade. A, blog stoji i čeka te. Puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo ću da potpišem.
      Ne želim da pišem isti tekst (bilo bi da bezobrazno prepisujem), a opet ne želim ni da te ostavim bez komentara, jer neću da pomisliš da nas nema još koji misle kao Fikreta.

      Izbriši
  3. Ja vjerujem da samo riječ o pauzi da se malo odmoriš od bloganja, svako dobro i nadam se jednom postu koji će se zvati "Wellcome back post"

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisi se samo ti zasitila bloganja.Po blogeru vidim da su i druge cure malo posustale,pa i ja sama.Vrati nam se čim za to osjetiš potrebu mi te čekamo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadam se da će se baterije uskoro i napuniti, čekamo te!

    OdgovoriIzbriši
  6. Iako se ne javljam na tvoj blog, ipak povremeno navratim i žao mi je ako ga zatvoriš. Tek toliko da znaš da nas ima još.

    OdgovoriIzbriši
  7. baš sam iznenađena, molim te, nemoj.
    Nisam ti redovno dolazila, malo se osećam krivom.
    Nadam se da ćeš ipak, kad se odmoriš i napuniš baterije, ponovo pisati.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Jasna! u potpunosti te razumijem jer i sama imam veliku pauzu na blogu. Molim te nemoj prestat sa blogom,kad napunis baterije vrati nam se!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tek sad kad sam pronašla Vaš blog, draga susjedo ( ja sam iz Valpova) sad ga baš napuštate :(...ma ja vjerujem da je to privremeno...svako malo nas uhvate faze zasićenja ili nedostatka vremena, a onda to poslije nadoknadimo mnogobrojnim idejama i postovima...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, skoro je godinu dana kako nisam ništa objavila, a još uvijek ne znam hoću li ikad više išta objaviti. Neka onaj upitnik u naslovu ipak još ostane...

      Izbriši
  10. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    More than 160,000 men and women are losing weight with a easy and secret "water hack" to drop 2lbs each night while they sleep.

    It's very easy and it works with anybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Take a drinking glass and fill it half the way

    2) Then use this awesome HACK

    you'll become 2lbs lighter as soon as tomorrow!

    OdgovoriIzbriši