nedjelja, 2. listopada 2011.

Sospeso trasparente ili 3 D na foliji




Evo , pravim se malo važna i razbacujem se talijanskim izrazima, ali to je pravi naziv za ovu tehniku. Napravila sam jedan brzinski 3 D na foliji i poklonila ga mojoj nećakinji Ivani za rođendan.
Kako je ispalo, prosudite sami.
Sljedeći tjedan krećem na nešto sasvim novo, a to su bundeve. U sljedeću subotu (8.10.) kod nas se održava već tradicionalno Festival bundeva, a moja knjižnica će opet imati svoj štand na kojem ćemo kolegica i ja izložiti razno-raznih stvarčica.Nadajmo se da će biti lijepo vrijeme i da će moji sugrađani ,kao i uvijek do sada, prepoznati trud organizatora (Udruge Zvono) i pogledati što su ove godine smislili različiti kreativci.
U sljedećem javljanju prikazat ću vam kako je bilo.
Veliki pozdrav od Jasne!

Broj komentara: 19:

  1. Ovo je tako dobro ispalo da sam pomislila kako su to orhideje ili nešto tako od živog cvijeća u staklenci, sve dok nisam povećala sliku i pročitala tekst! Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  2. svaka cast, ja sam mislila da je pravi cvijet... vec mi je proslo kroz glavu "a sta kad za 2 dana uvene?" ali ovo je predivno i vjecno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan brzinski 3D! Ja se još uvijek nisam odvažila da i ovo isprobam, a zaista izgleda fantastično!
    Želim ti dan okupan suncem za vrijeme izlaganja!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. super ti je to ispalo. morat ću proguglat da vidim što je to.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ispalo je fenomenalno, ma baš odlično!!
    I ja sam trenutno na bundevama:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno i majstorski napravljeno, sve pohvale!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan ti je ovaj 3D, fenomenalmo. Dobru zabavu i još bolji odaziv u subotu

    OdgovoriIzbriši
  8. sei stata proprio brava ( bas si bila vredna odnosno uspesna... tako bih nekako prevela ovo sa italijanskog). Evo da se gadjam i ja malo italijanskim, sto da ne, zna se, valja se..;)
    Salu na stranu ovo ti je divno i naslov sospeso transarente bas kaze ono pravo.
    A kako je ispalo, pa odlicno draga... bravooooooo, pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. Jasna, predivno je... Jedva cekam kako ce ispasti bundeve ... :-) pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  10. Fakat izgleda kao pravo, odlično si to napravila!
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  11. HOLA JASNA!!!! QUE ESPECTACULAR HA QUEDADO ESTA BOMBONERA DE CRISTAL. MUY BONITA, SI SEÑOR. HACIA UN TIEMPO YA QUE NO NOS SALUDABAMOS. SALUDOS DESDE CADIZ, ESPAÑA.

    OdgovoriIzbriši
  12. prekrasno si ovo napravila, posebno sredinu, baš me zanima kako to radiš, pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Za čistu peticu. 3-d je savršeno napravljen (a ja sam jako ponosna).Nadam se da će vrijeme poslužiti i da ćete imati uspješan sajam. p.s.Hvala puno za prošli post.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo izgleda predobro, a ta tehnika je za mene "špansko selo", ne moram ja sve zanti, važno je da se znam diviti i oduševiti.
    Savršeno, Jasna!
    Srećno na festivalu bundeve!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lijepi pozdrav! Na ovom lijepom blogu se zaista ima što pogledati - što ću učiniti s veseljem. Puno dobrih želja za uspjeh i zdravlje primi od mene! Svaka čast... Komar

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovo izgleda prekrasno, cvijeće kao da je sad ubrano.Interesantna tehnika....

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasno:) Tako nježno i efektno, jako mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  18. jao, prekrasno, nadam se da ćemo i to moći naučiti na nekoj od radionica.ĐURĐICA GRGURIĆ

    OdgovoriIzbriši