nedjelja, 25. studenoga 2012.

Argentina šalovi i heklani prekrivač

Htjela sam nazvati ovaj post "Nitko kao Mare", jer me upravo Mare navela na pletenje ovakvih šalova. Ona je tako dobro u svom postu o šalovima objasnila kako se pletu ti šalovi i koja je dala video link iz kojeg svatko može naučiti kako se izrađuju. Mare, hvala ti puno na detaljnim objašnjenjima, na svemu što činiš kako bismo bili kreativniji. Svi vi, koji možda niste vidjeli taj Marin post, trk tamo, post se zove šalovi... Netko mi je rekao da se ovakav način pletenja zove "argentina", zato sad i ja to tako zovem. I ja sam kupila vunu u Kiku, jedino što nisam plela s onim debelim stupastim iglama, nego s okruglim koje su i priložene uz tu vunu. Dobije se pakovanje od tri komada vune i te okrugle igle. Ima čak i objašnjenje u slikama kako se plete, za one koji nisu vidjeli na Marinom blogu. Puno mi je lakše bilo plesti s tim tanjim, okruglim iglama i u ovaj sivo crni mi je otišlo gotovo pune dvije vunice. Napravila sam crveni i sivo-crni, a kupila sam još i nekakvu smeđu koju još nisam krenula plesti.
Tako oni izgledaju vani, a ovako unutra:
Ljepše izgledaju vani, na travi, nije li tako? I, da, sjećate li se još uvijek mog početničkog heklanja? Još uvijek ponekad napravim pokoji kvadratić i čini mi se da još nemam dosta za prekrivač. Nisam sigurna trebam li sad svaki obrubiti još po jedan red s jednom te istom bojom, da svi imaju tu jednu boju pa da ih onda sve spojim. Nema veze, smislit ću ja već što da napravim, a vama samo dajem uvid kako to sad izgleda.
Svima jedan veliki pozdrav šalje Jasna!

Broj komentara: 17:

  1. Stvarno su ljepši napolju, znači oko vrata, pa u šetnju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prirodni ambijent uvijek ostavi ljepši i elegantniji efekt na prekrasan rad. Prošetala sam i pretrhodnim postovima, da opet uživam u tvojim radovima. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni šalovi, meni je smao žao jer baš neznam plesti pa i ak je objašnjeno nekak kao da imam lijevu ruku za to :( možda jednog dana
    A prekrivač će baš biti fora :)
    pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi šalovi se mogu i heklati...ja koja sam antitalenat za pletenje slučajno sam pronašla ''heklanu vrziju''...

      Izbriši
  4. Šalovi su jako lepi, kako god se zvalo ovo pletenje. Baš sam ovih dana razmišljala o ovakvom šalu, jer mi deluje lepo i elegantno.
    Nisam videla taj deo kod Mare, ali znam da je nesebična u tom pogledu i da rado podeli informacije sa blogerima.

    Što se heklanja tiče, mislim da bi trebalo da svaki kvadratić dobije još jedan red okolo, a možeš da završiš prvo sve pa da ih spojiš, ali kad se hekla iz delova, spaja se, kako bih rekla, usput. Ne umem to da ti lepo objasnim, ali funkcioniše ovako: pleteš oko jednog i na određenom mestu kačiš drugi deo, pa heklaš dalje, pa treći. Pitaj nekoga ko može na licu mesta da ti pokaže, jer kad je objašnjavam zvuči komplikovano.

    OdgovoriIzbriši
  5. takvi se šalovi prekrasno formiraju uz vrat, a za budući prekrivač, čista 5!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovde u Srbiji su svi otkačili za tim šalovima, a vidim da ni u okolnim zemljama nije drugačije :) I ne čudi me, jer su stvarno lepi i efektni a lako i brzo se pletu.
    Obzirom na to da radim za jednu pozamanteriju gde postoji 6 različitih vunica od kojih se pletu ovi šalovi, mogu da vam kažem da svaka daje drugačiji efekat i skoro svaka se malo drugačije plete.
    Mi ih zovemo flamenko ili karnerasti šalovi, a nazivi vunica su Argentina, Argentina Color, Frilly, Dantela i Petek.
    Ova Vaša je izgleda neka koju nemamo :)
    Ja ih pletem na običnim iglama, na drvenim mi je najlakše jer ne klizi, a ovde ako pobegne petlja teško se uhvati...
    Nisam videla post kod Mare, sad ću da skoknem, ali ne sumnjam da je ona to lepo objasnila kao i uvek :)
    Ovaj sivi Vaš mi se posebno sviđa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imala sam problem sa objavom prethodnog komentara, pa napisala drugi, a onda videla da je i prvi objavljen pa ga obrisala :D

      Izbriši
  7. Šalovi su zaista divni.
    Prelepi su i heklani kvadrati, jedva čekam da vidim kako ćeš ih spojiti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Opet ja ali sad sa jednom nagradicom koja je za tebe na mom blogu :)
    Lijepi poz

    OdgovoriIzbriši
  9. e lako je raditi ovako lijepe šalove uz dobru učiteljicu kao mare...
    šalu na stranu, šalovi su ti zbilja prelijepi!!
    I kvadratići djeluju jako obećavajuće, ma riješit ćeš ti dilemu i sigurno nam uskoro pokazati gotovi uradak:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jasna ne znam hocu li uspeti ostaviti komentar...Sad si i mene inspirisala...ovi salovi ce se sigurno dopasti mojim kcerkama....Pozdrav i kiss....

    OdgovoriIzbriši
  11. Mozeteli mi objasniti kako se pletu salovi??

    OdgovoriIzbriši
  12. Moze li neko da mi napise sajtove kako se izradjuju ov salovi? hvala unapred :)

    OdgovoriIzbriši
  13. kako se pletu ovi šalovi vuna ufrknuta a kako dalje

    OdgovoriIzbriši