nedjelja, 13. studenoga 2011.

Cvijeće od krep papira i još nešto









Neki dan je u mojoj knjižnici održana radionica na kojoj se učilo kako izraditi cvijeće od krep papira. Ovaj put nisam ja vodila radionicu, nego jedna naša sugrađanka, a ja sam bila jedna od sudionica. Naučile smo izraditi ružu i božićnu zvijezdu, a kad sam došla kući, odmah sam napravila jednu srebrnu božićnu zvijezdu koja još nije dovršena, jer nema stabljiku.
I kad sam već imala taj srebrni krep papir u rukama, napravila sam još dva anđela od krep papira. Tko još nije vidio moj tutorijal star gotovo godinu dana, može ga pogledati u starim postovima i pokušati napraviti bar jednog anđela, jer je stvarno jednostavno.
A prije nekoliko dana, uhvatila sam se oslikavanja čaša. Jednom prilikom sam bila na radionici oslikavanja čaša u osječkom Hobby artu i napravila sam jednu čašu s oslikanim grožđem. Kad sam došla kući, toj čaši pridružila se još jedna ista čaša, a tek sad sam napravila još četiri čaše, tako da ih sada imam konačno šest.
Inače sam postala užasno lijena , ništa mi se ne radi, iscrpio me Mjesec knjige i silne aktivnosti koje sam imala na poslu. A bliži se Božić i naš Božićni sajam i trebalo bi nešto konačno početi raditi.
Nadam se da ću se uskoro trgnuti i krenuti...

Broj komentara: 9:

  1. hvala ti Jasna. Secam se tvojih andjela i ko zna mozda ipak i napravim neki, ako ne sada neke od sledecih godina, ali definitivno oni me vezu za tebe i tvoj izum, a hvala ti sto tako nesebicno delis svoje umece i ne otimas se i plasis da ce ti neko oduzeti licencu... sto je naravno i najgluplja stvar postaviti nesto na netu i onda braniti drugima.. jer navodno treba da se pita..JA LICNO MISLIM POSTAVLJENO PONUDJENO...pocasceno.. ostalo je sve dodatna volja vreme i t.d... pozdrav i hvala ti.. ti si jedno veliko srce, zelim ti veliko spremanje i puno kreacija povodom iducih ovih lepih dana, puni svetlosti.. .. da nam blogovi budu puni, a novcanici..racuni u banci i sve ostalo isto..
    CVETOVI SU EKSTRA DOBRI..jako mi se dopadaju...

    OdgovoriIzbriši
  2. Cvetici su fantasticni.Andjelcici su WOOOOW, a case predivne.Da dodje to vreme lenjosti, uvek u nezgodnom trenutku.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne stvvari, posebno mi se sviđa srebrna zvijezda, a anđeli su preslatki :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ću prvo pohvaliti čaše, baš si lijep vinski komplet napravila!!! A ovi radovi sa krep papirom izgledaju odlično, baš mi se sviđaju:))

    OdgovoriIzbriši
  5. moja bozicna zvijezda se nalazlost raspala do kuce - predaleko je ocito biciklom do valpova :( no nema veze, odma sam iduci dan isla kupit krep papir (prodavacica me pitala kakva je to radionica opet bila, svi kupuju crveni, zeleni i bijeli krep :)) nazalost jos nisam napravila novu ali mozda je bas danas taj dan... sto se tice bozicnog sajma vec neko vrijeme kupujem i priredjujem zalihe al nikako da pocnem nesto konkretno radit - ubija me ova lijenost

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve sta si napravila izgleda prekrasno! Čaše su mi posebno lijepe!:)
    Želim ti ugodan tjedan!:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh kako dugo nisam radila cvijeće od krep-papira :( ...a ti si svoje napravila savršeno!
    Komplet čaša za vino si odlično oslikala i mogu samo zaključiti da tebi ide sve od ruke!
    Lp :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno mi je sve, ovi anđeli su me oduševili, nisam još vidjela taj post!

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. Vrlo lepo!
    Savršeno!
    Imam veliki izbor krep papira, na netu ima tutorijala, možda se i ja upustim u sličnu divnu avanturu, eh, da je samo malo više slobodnog vremena.
    Hvala puno za divan doživljaj!

    OdgovoriIzbriši