ponedjeljak, 26. rujna 2011.

Dekupaž etui i dekorativno slikanje


































Nemaju baš nikakve veze ove dvije stvari, ali ja ponovo trpam nespojivo u isti post.
Prvo o ova dva etuija za naočale. Jako volim raditi kombinaciju dekupaž papira i dvokomponentnog laka, oni se slažu fantastično. Mnogima se dekupaž papir uopće ne sviđa, jer im djeluje kao obična naljepnica, ali svi koji vide moje etuije rađene na ovakav način, slažu se da je rezultat odličan.
Moja stara prijateljica iz djetinjstva nedavno je čistila svoj radni prostor od hrpe nagomilanih stvari koje su se godinama množile kod nje. U jednom trenutku, dok je htjela baciti dvadesetak talijanskih časopisa i već krenula prema kontejneru, sjetila se mene. Hvala ti Mila što si mi poklonila ove dragocjene časopise, a najviše zato što je u njima bila ogromna količina dekupaž papira. I ova dva kojima sam ukrasila ove etuije, upravo su iz tih časopisa.
U prošlom postu spomenula sam radionicu na kojoj sam bila prošli put u osječkom Hobby artu. Radionica je bila o dekorativnom slikarstvu, a slikali smo hortenzije. Moram napomenuti da ja stvarno nisam nikakva slikarica i da sam se teško odlučila uopće doći na tu radionicu, ali kako su na dnevnom redu bile hortenzije koje obožavam, stvarno nisam mogla odoljeti.
Jasminka je i ovaj put tako divno prenijela svoje znanje na nas i stvarno joj moram zahvaliti na količini strpljenja koju ima. Jako volim doći na njene radionice i stvarno se osjećam odlično na svakoj, a vještina koju tamo steknem, zaista je za mene neprocjenjiva.
Toliko od mene ovaj put. Svima veliki pozdrav šalje Jasna.

Broj komentara: 11:

  1. Nije važan sklad , nego rad, gle, sad sam opet neki stihoklepac, prekrasni radovi. Pozdrav. kolegice, Loredana

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasna ,znam da ovaj komentar nece biti ojavljen ali ipak ti pisem...Smrc...Divne su ti rukotvorine a hortenzije posebno volim....

    OdgovoriIzbriši
  3. Uz odličnu učiteljicu i učenici su skoncentrirani na satu :))) Zahvaljujući znanju i vještinama kojima raspolaže naša Jasminka uopće me ne čudi da i oni koji prvi puta uzmu kist u ruke naslikaju sami nešto ovako predivno poput tvojih hortenzija! Bravo!
    Što se tiče etuia...fakat su odlični i JAKO mi se sviđaju i moram priznati da si potpuno u pravu što se tiče dekupaž papira, jer ja ih baš ne volim, ali sada mijenjam mišljenje :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi ih zovemo žgancima, mislim, cvijeće. I meni bi trebala čitava vječnost da to "skinem". Lijepo si ti sve odradila. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. izgleda više nego odlično...a o Jasminki...sve već znamo....pozz

    OdgovoriIzbriši
  6. Etui su ti predivni!
    A cvijeće majstorski oslikano!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni etuii, talijani imaju dekupažirane novine, wow
    I hortenizija ti je super ispala

    OdgovoriIzbriši
  8. ti toliko lepo radis ovu tehniku na etui, da mi to izgleda bas carobno... fantasticno si se u tome uvezbala... bravo..

    OdgovoriIzbriši
  9. Futrolice su ispale baš dobro, a dekupaž papir meni je super jer možeš raditi podlogu u bilo kojoj boji, kao što si i ti izabrale ove dvije lijepe.

    OdgovoriIzbriši
  10. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši