nedjelja, 20. siječnja 2013.

Print na jastučnicama i torbama

Iako još nisam sasvim gotova s ovim što sam napravila, ne mogu izdržati a da vam to ne pokažem. Ovo je nešto što sam radila po prvi put i jako sam zadovoljna rezultatom. O čemu se radi? Na jednom posebnom papiru (koji sam prije nekoliko mjeseci kupila u Lidlu, ne znam imaju li ga još uvijek) isprintala sam vintage motive s laserskim printerom i peglom ih prenijela na platno. Mora se raditi bez pare (ja sam koristila peglu koja je samo na struju), pegla se s naopake strane oko 5 minuta, odlijepi se zaštitni papir i motivi su se fantastično prenijeli na platno. Onda sam sašila jastučnice, a nekoliko sam zamislila da budu kao torbe, to još moram završiti ručke za njih. Na uputstvima na papiru piše da se mogu prati na 30 stupnjeva s naopake strane. Ja sam jednu oprala ručno i baš sam ju nemilice trljala, ali ostala je potpuno ista, motiv je stajao kakav je i bio.
Vjerujte mi da su uživo puno ljepše. Nisam mogla a da ne napravim dva sa Sarah Kay.
Meni se ipak najviše sviđaju ovi:
Kod ove sam se malo zeznula, jer je Pariz napisan naopako, kao u ogledalu. Na to se mora paziti kad se printa. Kako se vama sviđaju?

Broj komentara: 12:

  1. sjajna ideja! hvala što ju dijeliš!

    OdgovoriIzbriši
  2. jaaaaako mi se sviđa!
    molim te, napiši kako se zove taj papir u orginalu, ako ga još imaš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na pakiranju piše:
      A4 Iron-On Transfer Paper
      Pakiranje je od 10 kom i koštalo je nekih 30 kuna

      Izbriši
  3. Svi su lepi, bez izuzetka. Ali Sara Kej, je Sara Kej i tu nema dileme.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovu tehniku nisam još probala, ali ispalo je stvarno odlično, i motivi su jako lijepi:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se ovo jaaaaako sviđa.Ovo je savršeno slatko!!!!

    OdgovoriIzbriši

  6. Ovo si odradila majstorski!!!!
    Prelijepoo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo me opet...navrati do mene čeka te blog nagrada!

      Izbriši
  7. Izuzetno lepo, prekrasno.
    I kod mene imaš nagradice, nadam se da ćeš se izboriti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. prekrasno, nadam se da ču negdje pronaći taj papir pa da i ja isprobam ! ĐURĐICA GRGURIĆ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da ću ga ponovo pronaći, šteta što u Lidlu neke stvari možeš kupiti jednom u pola godine.

      Izbriši