subota, 11. kolovoza 2012.

Evo me opet!

Idemo dalje! Nešto sam malo radila, ne puno, ali ipak nisam dugo izdržala bez svojih kreativnih igrarija. Prvo sam napravila čak tri stvari sa Sarah Kay:dva staklena tanjura i jedan rokovnik. Tanjure sam radila tehnikom obrnutog krekla, a rokovnik s dvokomponentnim lakom. Evo, kako je ispalo.
Naravno, Sarah Kay mi je i dalje jako drag motiv i sasvim sigurno ću uskoro napraviti još neke radove, pogotovo što sam sva tri rada prodala! A neki dan napravila sam nešto posve drugačije. Išla sam po prvi put u kućnu posjetu jednoj prijateljici i odlučila sam da to bude nešto s makovima. Napravila sam drvenu tacnu u shabby chic stilu, malu staklenu zdjelicu opet s obrnutim kreklom i jednu posudicu za držanje penkala i olovki običnom salvetnom tehnikom. Prijateljica se jako obradovala i rekla je da motiv nisam bolje mogla pogoditi, jer obožava poljsko cvijeće.
Veliki pozdrav svima koji pratite moj blog. Voli vas Jasna!

Broj komentara: 8:

  1. Drago mi je vidjeti te opet u akciji, pogotovo sa ovako lijepim i veselim motivima!
    Ovi Sarah radovi su ti prekrasni, ali ovaj cvjetni komplet mi je nešto posebno lijepo... pogotovo tacna!

    OdgovoriIzbriši
  2. bas sam danas bila na blogu,vidim nema vas,kad evo me opet a vi nas obradujete sa ljepim vijestima i radovima

    OdgovoriIzbriši
  3. Radovi su odlični, a Sara Kej je i meni jako drag motiv, a što mi je još draže, to je što si opet tu, u starom, kreativnom izdanju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni radovi, moj favorit je album sa Sarah Key. Ako nije problem možeš li mi reći da li motive printaš ili negdje nabavljaš ovakve salvete?

    OdgovoriIzbriši
  5. To sa Sarah Kay je još uvijek onaj moj kalendar koji nemilice koristim kao dekupaž papir. Iako je nešto tvrđi nego dekupaž, ipak je rezultat dobar. Znači, nije print ni salveta, nego prastari kalendar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma preslatke su ove Sarah-ice i baš te je lijepo čiati ovako razigranu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršeni radovi, Jasna!
    Svaki mi se jednako dopada, prosto sam oduševljena.
    Bravo za tebe i tvoju umešnost.

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaah, Sarah Kay..pa čitav jedan dio života sam posvetila njoj;))Još imam i album ;)Rokovnik izvrsno izgleda, kao da je od životinjske kože!

    OdgovoriIzbriši