četvrtak, 23. lipnja 2011.

Pozdrav iz Vodica





















Naravno da sam i ja, kao još pola Hrvatske, odlučila spojiti sve ove blagdane , državne praznike i stari godišnji odmor, i otisnuti se prema moru. Naša destinacija već nekoliko godina su Vodice, taj lijepi gradić pored Šibenika.


U pauzi između kupanja i sunčanja napravila sam dvije stvarčice, naravno opet s 2 k lakom (još uvijek ga nisam potrošila, ali nemam još puno)-kutijicu i jedan etui za naočale.


Jedan veliki pozdrav svima koji čitaju moje postove šalje Vodičanka (trenutno) Jasna

Broj komentara: 10:

  1. divno je što spajaš ugodan odmor i kreativnost :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav i tebi draga, vjerujem da si se lijepo provela, i pozdravi mi Šibenik, a naročito Vrpolje, Loredana

    OdgovoriIzbriši
  3. Uživaj!
    A radovi su lepi, kao san!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav i tebi i tvojim kutijicama!!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. HOLA JASNA, SOY MERCEDES, Y VIVO EN CADIZ, ESPAÑA. HE ENCONTRADO TU BLOG, Y ME HA GUSTADO MUCHO. VEO QUE TE GUSTAN EL DECOUPAGE Y EL CRAQUELADO. TE INVITO A DAR UN PASEO POR MI BLOG, Y ME COMENTAS. MI DIRECCION ES elolordecadiz.tk SI ME PERMITES, TE AGREGO A MIS FAVORITOS, PARA SEGUIR TUS TRABAJOS. ESPERO TUS NOTICIAS. BESOS.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni radovi Jasna!
    Uživaj u odmoru, pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam čitati vaše komnentare i zaista sam zahvalna za svaki pojedini. Ovaj iz Španjolske mi je posebno drag. Iako ne znam španjolski, zahvaljujem se Mercedes koja prati moj blog. Blogovi stvarno zbližuju ljude.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kutije su stvarno predivne.Ovaj krakl ti definitivno super leži.Savršeno izgleda.

    I jedan skromni prijevod od El Olor de Cadiz

    Bok Jasna,ja sam Mercede i živim u Kadizu,Španjolska.Naišla sam na tvoj blog i jako mi se sviđa.Vidim da ti se sviđa dekupaž i krakl.Pozivam te da posjetiš moj blog i komentiraš.Moja web adresa je elolordecadiz.tk.Ako smijem,dodala bih te u moje "favorite" blogove kako bih te mogla pratiti.Očekujem tvoju obavijest.Poljupci...

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je prekrasno! izgleda saršeno uredno i profesionalno. svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši