srijeda, 23. ožujka 2011.

Poklon za Tenu i jedan 3D












Jedna mala slatka djevojčica imala je neki dan drugi rođendan i ja sam joj napravila ovaj poklon.
Izradila sam kalup od gipsa, naljepila salvetu s Winnie Poohom, napravila jednu bubamaru i leptira, obojala ih akrilnim bojama i priljepila pištoljem na okvir.
A da ne bi bila samo ta slika, našlo se u vrećici i još ponešto za Tenu.
Ova bijela posuda za cvijeće napravljena je 3 D tehnikom na foliji i dosta dobro izgleda uživo.
Jako mi se sviđa ta tehnika i sasvim sigurno ću napraviti još koji rad.
Svim mojim sljedbenicima šaljem jedan veliki proljetni pozdrav.


Broj komentara: 14:

  1. Ovo je sve tako pre,preslatko........
    Interesantan rad u 3D tehnici.Prelijepo si to napravila.
    Ćao.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaoooooooo, Jasna kako je ovo doooobro.Ja treba da lezim, ali kako kad me bombardujes sa ovakvim lepotama.Moram se pridici i isprobati ovaj tvoj 3d, pa ide nam prolece.pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Carobno kao u bajci, verujem da se mala ponosi tobom i tvojim radovima. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Poklon za Tenu bolji nije mogao biti...lik iz crtića...leptirić...prelijepe boje...super!!!
    A tegla...oooooo...čarobno..sviđa mi se ta 3D tehnika na foliji iako to baš i ne kužim, pa zato nisam ni probala...možda ću jednog dana naučiti upravo od tebe...jedan tutić bi mi dobro došao :)))
    Pusek

    OdgovoriIzbriši
  5. Tena je sigurno bila presretna a ova teglica u 3D tehnici je fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Slatko, slatko... Vrećica prepuna prekrasnih, od srca napravljenih poklona, pa tko ne bi bilo oduševljen:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Preslatki poklon i jako mi se sviđa ovaj 3D - jesi razmišljala da napraviš tutorial pa da nas malo prosvijetliš ovom novom tehnikom. Šaljem i ja tebi proljetne pozdrave.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako mi se sviđa ova teglica 3D, vjerujem da uživo još bolje izgleda!!!!
    Pozdrav i tebi!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. super sladak okvir:))....a teglica sa 3d cvijetom je neopisivo elegantna.....

    OdgovoriIzbriši
  10. Jasnaa,ova bela posudica je predivna,odusevila me ova nova tehnika...Saljem ti pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  11. slatki okvirić, a tegla mi je mrak

    OdgovoriIzbriši
  12. hvala na komentaru, a zašto ja nisam teta Tena. Ugodno večer želim. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  13. predivni radovi a tegla me oborila,savršena je!

    OdgovoriIzbriši