četvrtak, 10. ožujka 2011.

Gips i još ponešto







Evo, opet sam bila prilično vrijedna i radila sam potpuno različite stvari.
Upravo sam se danas zabavljala ovim gipsanim figuricama, bojala ih akrilnim bojama i ljepila magnetiće.
Ova kutija s makovima je inače drvena i baš mi se sviđa u ovom shabby chic stilu.
Crijep na ovakav način sa čipkom još nisam pravila.Prvo sam nanijela bijelu akrilnu boju, onda akrilin kit s čipkom pa salveta. Po prvi put sam upotrijebila 3 D kapi za trodimenzionalnost i to stvarno digne cjelokupan dojam.
Ja sam zadovoljna, a to je najvažnije.

Broj komentara: 16:

  1. Gipsane figurice su mi preslatke,ma sve je jako lijepo baš si se potrudila, bravo!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je lijepo, veselo, slatko, al crijep mi je najjači...odlično izgleda i super si sve iskombinirala...bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Figurice su divne...ali CREP...nemam reci...predobar je...moram ti ukrasti ideju, delimicno, za neki svoj sat.pozzz

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni radovi, stvarni si bila vrijedna!! Pohvale za sve radove, i meni je crijep najdraži, stvarno izgleda odlično:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. magnetici su ti prepreslatki,i kutijica isto,a crijep i mene odusevio,famozan je..kissss!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepi radovi, sve od gipsa preko kutije do crijepa

    OdgovoriIzbriši
  7. odlični su ti magnetići:))....buba mare (HIHI) su preslatke a ono leteće nije komarac jel?.....
    crijep si lijepo sredila,3d tekućina zaista nekad jako podigne rad i istakne detalje:)))...
    pusa:))...

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni radovi...i nemoj misliti da sam zaboravila na tebe!!!!!!
    Puuuuuusa!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala draga kolegice, fino sam se nagledala lijepih radova, ali crijep me oduševio posebno, i to je ona vrsta koja se ugrađuje i u kalijeve peći, da nisi kojim slučajem razvalila koju radi decoupagea. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve je slatko, maštovito i proljetno. Ali crijep je poseban. Baš si dobro složila motive i ovo s čipkom i 3D-om je pun pogodak.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasni radovi,slatke figurice i jaja a crijep mi je naj..
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovaj crijep mi je zaokupio pažnju, jako lijepo:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve tri različite stvari napravila si odlično.Meni su bubamare ludilo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako lijepo sve ali pilići i čipka na crijepu su me oborili. Preslatko!

    OdgovoriIzbriši
  15. prekrasni radovi ali crijep je fantastičan,bravo!

    OdgovoriIzbriši