subota, 9. listopada 2010.

Sve u znaku bundeve






















Danas je u mom Belišću bio taj Festival bundeva o kojem sam pisala u jednom od prošlih postova. Vrijeme je bilo lijepo, baš tako kakvo je i trebalo biti. I atmosfera je bila odlična, puno ljudi, puno zanimljivih stvari koje su različite udruge napravile, sve puno ugodnih mirisa, kolača prekrasnih na svakom koraku. Naša knjižnica je imala lijep i šaren štand, sve je bilo u narančastoj boji, a imale smo svega:od označivača knjiga( bookmarkera), preko kolača u obliku bundeve, trodimenzionalnih slika, posudica u obliku bundeve, magnetića za hladnjak, ama ne mogu se ni sjetiti čega sve moja kolegica i ja nismo natandrčile na naš štand. I prodaja je išla sasvim solidno, gotovo smo prodale sve što smo donijele.

A kako je sve to izgledalo, neka vam dočaraju slike.

Broj komentara: 12:

  1. Baš vam je bio lep provod :D.
    Bundeve obožavam i kao dekoraciju i kao klopicu :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Očito je bilo dobro, a i poslužilo vas vrijeme...bundeve obožavam i slikati i gledati a bome i jesti (štrudlu od bundeva i sira koju pravi moja mama).Pozdrav Slavoniji iz Slavonije

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan štand prepun maštovitih kreacija na temu bundeva! Čestitam na dobroj prodaji!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo, i ja sam danas bila na bundevijadi u Vrbovskom.
    Bilo je predivno, puno boja, šarenila, ručnih radova, krasno.
    I kod vas je vidim bilo jako lijepo.

    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. A stvarno predivno, baš mi žao što mi nemamo takvo što u graudu...

    OdgovoriIzbriši
  6. divne fotke,lijepo da si s nama podijelila dio atmosfere:))).....i puno lijepih radova vidim:))..
    M.....

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako dobro, steta sto nisi blize, mogu misliti, da je atmosfera bila fantasticna:)))
    Prekrasan stand, radovi i naravno prodavacica:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Diiivne slike a verujem da je super bilo na festivalu.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijepo, veselo i šareno.... a vrijeme je bilo idealno tako da vam je sve išlo na ruku i garantiralo dobar provod.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala draga Jasna na prekrasnom komentaru.

    Velika pusa i lijep pozdrav iz Rijeke:)
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  11. Drago mi je da ste se lepo zabavili. Narandzasta boja je boja moga sina. I ja je volim.

    OdgovoriIzbriši
  12. prekrasan post. radovi,sve u znaku bundeve,tacne,kutijice,sve je prekrasno,bravo!

    OdgovoriIzbriši