petak, 29. ožujka 2013.

Što sam sve napravila za Uskrsni sajam

Sutra, od devet do 12, na Gnijezdu s tisuću pisanica, manifestaciji koja se već nekoliko godina organizira u mom Belišću, izložit ću neke stvari koje sam radila. Evo nešto slika: I još: Muči me malo ovo dodavanje slika, a htjela bih vam pokazati puno toga: Ima toga još: Bila sam dosta aktivna, zar ne? A što mi sve vrijedi kad ljudi samo gledaju stvari koje mogu pojesti... Možda se ipak nekome nešto svidi... I za kraj nešto što sam po prvi put radila:quilling jaje! Ovu tehniku tek upoznajem, zanimljiva je jako, ali treba dosta strpljivosti. Svima sretan Uskrs želi Jasna!

4 komentara:

  1. Bila si jako kreativna i vrijedna:) Želim ti što bolju prodaju!
    Sretan ti Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam, vrednice!
    Fenomenalne stvari si napravila, oduševljena sam i baš se radujem zbog tebe.
    Nadam se i verujem da ćeš se sa sajma vratiti praznih ruku.
    Srećam Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadam se da si ispraznila košarice na sajmu! Divni radovi!

    OdgovoriIzbriši