subota, 19. svibnja 2012.

I opet nostalgija

Kako uopće raditi bilo s čim drugim, nego sa salvetama zvanim nostalgija? Imam stvarno svakakvih prekrasnih salveta, ne smijem si ni priznati koliko puno, ali ove salvete su mi stvarno nešto posebno. Prvo sam odlučila napraviti jednu vješalicu za ključeve. Razno-razni ključevi motaju mi se u predsoblju na ormariću za cipele i to mi je stvarno već počelo ići na živce. Drvena ploča naručena od Svjetlane Stojanović (Svjetlana ima drvenariju svakakvih oblika, vrlo kvalitetnu i prekrasnu za dekupažiranje,a možete ju pronaći preko fejsa), malo mog rada i uz pomoć muža koji je postavio kukice za ključeve i trokutić za objesiti na zid, moja vješalica za ključeve bila je gotova za jedan dan.
Sljedeće na redu bilo je ovo drveno srce. Podlogu sam napravila srebrnu, a dodala sam čipku akrilin kitom. Na kraju sam zaljepila srebrnu traku i stavila trakicu da se može objesiti.
Treći rad je ova slika koja može biti isto neka vješalica ako se stave kukice. Tu sam kombinirala ponovo srebrnu i bijelu, a poigrala sam se i pištoljem za vruće ljepljenje.
I za sami kraj, jedna okrugla drvena kutijica (kakve radi Anita Rupnik), ovaj put s 2 K lakom i srebrnim prahom.
I iznutra je uređena:
Meni se moji radovi sviđaju, a vama?

Broj komentara: 9:

  1. Kome se nebi svidelo? Sve ti je lepo. Meni je najlepši ovaj držač za ključeve, zbog oblika, a što se tiče rada, motiva, sve je za 10.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da sviđaju!! Prekrasne su ti salvetice, sve pohvale na ovako dobrim radovima, baš po mome guštu:))

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasni radovi! pretpostavljam da sam jedina još od kreativki koja nema ni jednu jedinu salvetu iz kolekcije nostalgija

    OdgovoriIzbriši
  4. Unos trabajos preciosos.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  5. Radovi su više nego prekrasni, dakako da mi se sviđaju!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Na mom blogu su nagradice za tebe, nadam se da će ti se svideti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nostalgija Nostalgija ma koja nostalgija , elegancija rada i ljepote. Pozdrav. Jasna.

    OdgovoriIzbriši