srijeda, 4. travnja 2012.

Nevolje s blogom i neki radovi

Dugo me nije na blogu, a razloga ima puno. Jedno jutro sam pogledala svoj blog i vidjela da mi se puno toga iz čista mira poremetilo. Sve se nešto izdužilo, sve ono što mi je inače bilo s desne strane(sljedbenici, moj popis blogova, arhiva), sve se to nekud izgubilo, tj.otišlo na samo dno. I,koliko god se ja trudila to popravljati, ništa mi nije uspjevalo. Uglavnom, bila sam u teškim mukama, a u jednom trenutku mi je došlo da ga izbrišem totalno, toliko sam bila izgubljena. I onda sam dobila pomoć u obliku jednog dobrog anđela ili vile, svejedno. I ona se pomučila prilično, dok je uspjela srediti moj problem i ovaj novo-stari izgled je uz njenu veliku pomoć nastao. Vila se zove Mare i zapravo je Slavonka koja već dugo živi u Rijeci. Svi znate za njen prekrasan blog http://mare-ri.blogspot.com/ na kojem ima trenutno jedan čudesan giveaway .Mari se još jednom OD SRCA zahvaljujem-HVALA!
A drugih razloga za neobjavljivanje ima još-to je moja zauzetost na poslu, silna događanja u mojoj knjižnici, pa proljetni radovi oko kuće, pa pripreme za Uskrsno gnijezdo koje će se održati ove subote kod nas u Belišću.
I sad sam stvarno puno napisala, a slike još nijedne nema pa da to ispravim:













Broj komentara: 10:

  1. Ma tko ne zna našu Maru!!!!uvijek ima spreman adut u rukavu.
    Drago mi je da si uspjela riješiti problem!
    Sve mi je super , ali ove dvije curice i jaja su me oduševili:)):))

    OdgovoriIzbriši
  2. svestrana je naša Mare
    lijepi radovi osobito kutijica

    OdgovoriIzbriši
  3. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni radovi!
    Drago mi je da si opet sa nama.

    Lijep pozdrav i sretan Uskrs tebi i tvojima!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. E pa sretan povratak!!!!
    Idemo dalje....

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. kako što melanzana kaže-idemo dalje:)))).....
      kako si dobila tako velike pukotine na tanjuru sa sarah key?.....

      Izbriši
  7. Dobro je da si sve sredila s blogom, sviđa mi se puno cvijeće sa prve slike.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ni sama ne znam kako sam dobila tako velike pukotine-radila sam s debelim kistom i obilno sam nanosila krekl.Kod krekla nikad ne znam kakav će biti konačan rezultat i to je ono što ga čini zanimljivim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobro je što si nam se vratila i što ti je Mare pomogla sa blogom!
    Ovi radovi su ti originalni i doista zanimljivi :) pozz

    OdgovoriIzbriši