ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Pripreme za Božićni sajam i nagrada











Moja knjižnica (mislim, nije moja, nego ja radim u njoj) je jedan od organizatora Božićnog sajma u mom gradu pa se ja pripremam naveliko za sudjelovanje na njemu. Ovaj vikend sam bila jako vrijedna i dosta toga sam napravila, a ovdje ću staviti samo mali dio toga.
Ovaj vijenac za vrata s anđelima napravila sam za ulazna vrata knjižnice i to zbog jednog posebnog razloga. U četvrtak nam u knjižnicu dolazi Zdenka Andrijić, književnica iz Zagreba koja inače piše o anđelima, predstaviti svoju novu knjigu "Kuglice od svjetlosti", a vijenac će je dočekati na vratima. I sve one koji dođu na predstavljanje knjige. Anđeli su od gipsa, a vijenac(koji je od slame) sam omotala vatom te anđele zalijepila vrućim pištoljem. Meni se sviđa, dosta lijepo izgleda, makar je bijelo na bijelom, ali zbog te zlatne boje ipak se ističu.

Ovaj poslužavnik sa božićnom zvijezdom je u shabby chic stilu, a ova kutijica u obliku srca je napravljena s obrnutim kreklom (poklopac kutije).
I dobila sam još jednu nagradu od Danijele koja ima blog Danijelin kutak. Nagrada se dodjeljuje
onim blogerima koji prenose kulturne, etičke, moralne vrijednosti izvan nacionalnih i govornih granica.Zamišljena je kao sredstvo promicanja prijateljstva među blogerima, način da se iskaže naklonost i priznanje za njihov rad koji webu daje dodatnu vrijednost.

Tako nekako, zahvaljujem se Danijeli koja se mene sjetila, a ja opet neću nikog posebnog imenovati za ovu nagradu, nego je prosljeđujem mojim sljedbenicama.















Broj komentara: 13:

  1. Prvo čestitam na nagradi!
    Tvoji radovi su me oduševili, a posebno bijeli vjenčić, baš zato što je bijeli :)))
    Željno čekam i druge nove radove!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskrene čestitke na lijepoj i vrijednoj nagradi!
    Radovi su ti jako lijepi, meni se svi sviđaju!

    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista si bila vrijedna, vidim uspjesno si pocela sa pripremama za sajam, radovi su ti prekrasni:))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Vijenčić je baš divan...nježan ...anđeoski.književnica će biti oduševljena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam na nagradi,a radovi su prekrasni.Koji će to biti doček s ovakvim vjencem!

    OdgovoriIzbriši
  6. Iskrene čestitke na nagradi. Radovi mi se svi sviđaju a vjerujem i gošći. Kome se anđeli ne bi svidjeli?!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno je. Bravo Jasna. Drzim ti palceve i obavezno slikaj, da nam se pohvalis.

    OdgovoriIzbriši
  8. radovi su predivni i želim puno uspjeha na sajmu, te čestitam na nagradi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Cestitam,nagrada je dosla u prave ruke.

    OdgovoriIzbriši
  10. radovi su prekrasni. čestitam na nagradi,ali na mom blogu vas čeka još jedna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Bok!
    Svrati na moj blog, očekuje te nagrada! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. cestitke na nagradici i preljepim radovima,bravooo!!pusaaa!!

    OdgovoriIzbriši
  13. čestitam na nagradi ( sad sam se sjetila da sm ju i ja dobila)....
    vijenac u bijelom je jako lijep,meni je inače najdrža zlatno bijela kombinacija za božić:)))....a tacna i kutija n srćeko su jako lijepe:))...
    M...

    OdgovoriIzbriši