petak, 26. ožujka 2010.

Šest stvari o meni



Moja draga swap valentinovska partnerica Sandra iz Zagreba nominirala me za ovu igru. Cilj je napisati šest stvari o sebi koje mi prve padnu na pamet, a koje me pokazuju kakvom jesam pa to onda potkrijepiti slikama.


Da pokušam:


1.Vezanost uz obitelj


Užasno sam vezana za svoju obitelj, a pod tim podrazumijevam svoja dva sina i kćer, svog muža, roditelje, dvije sestre i njihove obitelji. Ova je slika nastala jako davno, dovoljno je reći da je ovaj mali u crvenom dresu danas student druge godine.




2. Čitanje

Oduvijek sam voljela čitati i ta moja opčinjenost čitanjem ponekad je prelazila sve granice. Zbog te svoje ljubavi prema knjigama završila sam književnost, tako da sam po struci profesor književnosti. Ipak, ne radim kao profesor, nego kao knjižničarka u gradskoj knjižnici.

1 komentar:

  1. Naravno da sam zabrljala i nisam uspjela sve napisati u jednom postu. Grrrr...

    OdgovoriIzbriši