petak, 22. siječnja 2010.

Kutija za bombone


Jučer su me curke s radionice malo izgrdile što nisam ovu sliku stavila na blog pa ispravljam grešku.

Kutija je bila bijela, pisalo je na njoj naziv firme i Sretan Božić i NG, a ja sam je odlučila malo uproljećiti.

Prvo sam izmuljala akrilnu bijelu i smeđu pa dobila neku rozikastu nijansu (eto koje se mješavine mogu dobiti kad se miješaju smeđa i bijela!). Onda sam dugo razmišljala koju bih salvetu stavila, a da mi se uklapa u tu nijansu. Naravno, jedva sam se prisilila da opet ne natandrčim anđele, jer mi ruka zapne baš kod njih uvijek kad pregledavam salvete.

Ali ovaj put sam sama sebi rekla odlučno-NE.

I izabrala ovu sa ružama. Malo sam se dvoumila hoće li biti prekičasto, ali mislim da ipak nije.

Meni je očito proljeće počelo.

Nema komentara:

Objavi komentar