petak, 27. studenoga 2009.

Eh,taj "krekl"




Znam da se krekl ne piše tako kako sam ja napisala,ali se tako čita pa se ja držim slavnog Vukovog pravila:Piši kako govoriš,čitaj kako je napisano.


Prije desetak dana odlučila sam napraviti svoj prvi obrnuti krekl,na prozirnoj podlozi.


Uzela ja dragocjenu(dragocjena je ,jer mi je bila jedina u kući)kutijicu od rafaela i krenula sve raditi naopačke od običnog krekla.


I rezultat je bio loš.To je ova kutijica s božićnom zvijezdom.

Ništa od raspucanosti.Ni traga ni glasa.A ja čekam ko luđakinja da se krene raspucavati.

I skužim da se nisam držala dobro postupka.

I sutradan(jer sam taj dan izgubila živce)odlučih ponovo krenuti u novo krekliranje,ali ovaj put točno držeći se pravila.

I nastane ova zdjelica s anđelima.
Moglo je i bolje,ali nije loše ni ovako.

Nema komentara:

Objavi komentar